19 jul 2019

Tsjilpen op het dak

19 juli 2019 - Het was mei en ik had werk nodig. Ik ben ZZP'er en heb de Engelse taal als vak: cursussen geven, vertalen, redigeren en nakijken van scripties en business plannen, maar ook een heel spannend aspect van mijn werk: desk research voor allerhande schrijfsels. Helaas was het rustig in mei 2019: ik had even geen lopende opdrachten. Toch moest er brood op de plank.

Naarmate de situatie nijpender werd, vroeg ik een vriendin om raad. "Ik ga voor je bidden", zei ze kordaat. Dat was op een donderdag ergens in eind mei. Direct de volgende dag kreeg ik een mailtje met een opdracht voor een serie artikelen over ontwikkelingen in de Nederlandse jeugdzorg. Niet iets waar ik toen veel verstand van had, maar ik dook er even in en zag dat er meer dan genoeg op internet stond: iedereen had het over 'de transitie'. Ik nam de klus aan. Lees verder

Geen opmerkingen:

Een reactie posten